I have all the time

I have all the time for myself!!! Kata Mshart "Alang macam Kak Ezzah. Blogging aje".Nak berkebun, nak layari TV tukar-tukar channel 'gembira, sedih, mendebarkan', nak jalan-jalan makan angin, nak shopping( 'touch-n-go' jadi 'smart tag'), nak shuffle dengan Iddin, just to mention some of the things I do because I have all the time. Now, nak masak apa hari ini? Ini lagi satu pastime yang saya boleh buat (atau terpaksa buat?) Saya ni tak lah terror masak, maklum lah masa younger days dulu tak rajin ke dapur. Luckily, now we have the internet. If you are like me (yang tahu masak yang mudah-mudah je) just browse through the net and there you are, your choice, pilih aje. One which I'm hooked to is trymasak. Trylah. So apa nak masak hari ini?

4 comments:

  1. Cikgu

    Saya mmg dilahirkan untuk MESTI pandai memasak!

    Kalo balik Kuantan , mmg kena MASAK.
    Balik umah mertua , mmg kena MASAK.
    Kenduri kendara rumah kengkawan, saya jugak yg kena MASAK!
    Kat rumah , walaupun bersuamikan seorang Chef , tetap kena MASAK!

    Tp yg bestnya kalo balik umah mak, saya MAKAN jer!!

    hehehe! Kalo g umah cikgu ni ada peluang tak dok jer kat meja makan? gegegegegege

    ReplyDelete
  2. kak Nora,

    saya pun macam Vimmi gak..mana mana pergi mesti orang suruh masak..balik rumah abah pun kena masak gak..tapi rumah mentua saya tak masak sebab ada yang teror dari saya..saya datang makan jer..hehehe

    kalau saya datang rumah akak,kita masak sama sama je la..ok ker kak!

    ReplyDelete
  3. Vimmy,
    You are born to cook. Untung tau kalau pandai masak. Selalu jamu oramg. Murah rezeki. Tapi kalau ke rumah saya, anak muridlah kena masak untuk cgnya! Kan gitu?

    ReplyDelete
  4. Ezza,
    Tak naklah, saya nak tengok Ezza masak. Tentu best punya.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.