Balik kejap

Sekarang saya berada di Kuantan semula. Selalunya saya naik bus Maraliner, kali ni saya drive...cuaca mendung....sampai Kuantan hujan renyai-renyai. Apa cerita di Kuantan nanti? Sayu juga tinggalkan budak-budak tu di BC.



Amal : You say you go Kuantan for a while, wait next year you come back (dengan nada marah)



Amal (lagi): You go back Kuantan, you look at your house and then come back here lah. (bila saya kata saya balik nak tengok rumah)



Amal (more): Petangkan boleh balik (bila saya nak bertolak pagi)



Iddin : Next Wednesday you go back Kuantanlah (sebab he wanted me to video his trip to Petrosains this weekend)

Me : I'll come back for Hari Raya Haji.

All three: Hari Raya Haji Daddy said want to go Kuantan.

Terdengar suara Amal yang hantar saya ke kereta.."Bye, bye Nek Lang"
Her hug made me cair (as usual)

Ya Amal, will you miss your 'grumpy' Nek Lang? Iddin, who will 'clean' you? Iman, tak ada orang nak minta tolong buat itu, buat ini, (this week only lah)

Sure will miss you guys!! Miss your 'war and peace' drama!!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.