Raksasa VS Ultraman

Salam semua.
Panaskan hari ini? Dan juga setiap hari dan malam. Ozon dah nipis, dah nipis.
Apa story raksasa vs ultraman pula? Sebenarnya saya sedang intermission a.k.a laluan iklan, rihat sebentar. Sekarang permainan baru dengan hero kecil kat rumah ni, perlawanan raksasa dengan super hero dia tu. Siap ada sound effect bunyi raksasa mengaum serta tangan pusing-pusing ke atas, ke bawah tapi tak boleh duduk (arahan tuan direktor). Tak boleh masuk 'gua' (my bedroom, lari nak escape). Pintu gua di tutup. Oh ultraman must win one. Dia dengan whish, whoosh, whissh. Dia full of action macam real aje. Suka tengok dia ketawa bila raksasa tawan dan letak kepala raksasa ke kepala ulraman. Okey direktor dah panggil."Nek Lang cepatlah main!"

4 comments:

  1. seronok rumah kalau rumah kita ada budak ni kak! Saya ni baru bertekak dengan anak sulung saya, Hafiz..ada ke dia akata kami ni berat sebelah....tak sayang dia..pada hal dia yang dapat lebih...kepala saya ni dah berdenyut ni...

    ReplyDelete
  2. Ezzah,
    Kalau dah ramai pening juga, Ezzah. Macam keluarga Ezzah, kena layan sama rata tapi macam mana ye?

    ReplyDelete
  3. best tu dpt main utramen ngan raksasa...
    kekecik dulu mana dpt maen...tgk tibi je citer otromen..pehtu purak2 jadi otromen...beli topen dia je...huhu..

    ReplyDelete
  4. Acik,
    Lepas tu penat kita dibuatnya. Dia main real. Siap raksasa beri warning, jangan main tendang.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.