Baru sedar

Salam semua.
Semalam hari ulang tahun saya. Awal pagi lagi dapat kiriman SMS daripada Azlan, kemudian Azizi, dengan ucapan dan doa. Amal , seorang artist in the making, mereka cipta, kad ucapan yang sangat kelakar. Famili yang lain pun beitu juga. Saya SMS kat JY (datang melaka semalam) pagi semalam sebelum bertolak ke melaka "Malam ini ada birthday dinner di Ikan bakar di Muara Sungai Duyung' Dia reply " Siapa?" "Saya jawab "My Birthday lah" Hai, JY ni tak ingat-ingat, dia memang seorang yang tak romantik. Tak ingat birthday orang! Dia sebenarnya ingat, tapi tak mahu tunjuk, hadiah pun tak ada, memadai dengan doa. Saya pun tak minta apa-apa daripada dia. Cukuplah dengan perhatian dan kasih sayang yang dia berikan selama ini. Malam dinner tu, makan satu famili (kecil aje ahlinya). Sambut juga birthday adik lelaki saya. Double celebration. Baru sedar diri dah tua setahun lagi! Tua? Angka aje.
Okey, JY ajak ke Mahkota Parade, nak cari apa agak nya. For sure no present for me! Bye!!

4 comments:

  1. kak nora,
    selalu nya orang lelaki ni malu nak tunjuk sayang kat wife dia...so bila dia ajak pi mahkota parade tu...akak mintak jer present tu...suruh dia bayar....hahahaha

    ReplyDelete
  2. Ezza,
    Sorrylah. Akak ni pelik sikit. Tak pandai mintak. Apa yang diberi, itulah dia.Ezza jadi ke melaka ke? Dah baik lelah? Akak cuti sekolah ini balik kuantan.

    ReplyDelete
  3. kak
    saya tak jadi pi melaka...banyak sangat orang kawin kat sekeliling saya ni..tak kan nak pi yang jauh pulak,yang dekat di tinggal kan....nanti time kita nanti camner pulak kan!

    ReplyDelete
  4. Ezza,
    Betul cakap Ezzah tu. InsyaAlllah, kita buat arrangement lain ye.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.