Mereka pun bertunang

Salam.

Mohd. Azlan bin Shaukani,  anak sulung adik saya,


Aslamiah bte Abu Bakar, anak sulung juga keluarga sebelah sana,.kampung Merlimau

Setelah lama berkawan, sejak bangku sekolah menengah lagi, maka, pada tanggal 8 Januari 2011 (Sabtu), mereka bertunang.


Rombongan kami (lelaki ) membawa
 Tema pink dengan bunga segar, gubahan Linda@Kaseh
so sweet manis you....

Ini pula balasan pemberian pihak perempuan

Tema biru, sesuai untuk lelaki kan?


Ah, ni rombongan Cik Kiah bawa balik pemberian pihak perempuan,
panjang sangat barisan, tak masuk semua dalam gambar.

Azlan, As...selamat bertunang. Jangan bertunang lama-lama....bahaya dan banyak cabaran.
Semoga selamat dan berkekalan hingga ke jinjang pelamin. Aameen


Maka akan bertambah ahli keluarga kita, InsyaAllah.
Inilah dua keluarga, besan berbesan,
Dari kiri; adik saya (Shaukani), my SIL (Maheran)bersama  emak dan ayah As

Terima kasih kepada semua yang meraikan 
Majlis Pertunangan Azlan dan As

17 comments:

  1. tahniah..moga brtemu jodoh kdua mereka....dan bahgia ke akhir hyt..

    ReplyDelete
  2. Nasib baiklah cuaca nampak cantik. Kalau di Terengganu munkin pengantin berperahu

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Nora,

    Beruntung budak budak sekarang, majlis bertunang dah meriah....saya dulu bertunang sempoi saja...pakai baju biasa je...
    tunang tak datang pun, wakil saja yang ada, tak de pun ambil gamba bertunang....:-(

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Terima kasih, Acik, atas ucapan dan doa.

    ReplyDelete
  5. Salam Al-Manar,
    Cuaca cantik tetapi dalam perjalanan ke Merlimau, mendung dan sampai saje,hujan. Berpayung kami ke rumah pihak perempuan, taklah berperahu. Hujan rahmat, Pakcik!

    ReplyDelete
  6. Salam Cik Yan,
    Majlisnya kejap aje tapi meriah. Pakai baju biasa pun, selamat bertunangnya kan Cik Yan?

    ReplyDelete
  7. salam kak hajjah nora..selamat bertunang buat pasangan tu..
    betul tu..jangan bertunang lama2..banyak dugaan..3 bukan cukup..

    ReplyDelete
  8. Salam Erna,
    Betul tu Erna.Ada kita dengar pasangan bertunang pada hari sama nikah dan bersanding. 3 in 1...

    ReplyDelete
  9. selamat bertunang kepada bakal pasangan hidup...jangan lama2 sangat...3 - 6 bulan ...
    okey pe

    ReplyDelete
  10. Thanks Alang!

    InsyaAllah. tgh kumpul duit.

    ReplyDelete
  11. * kat ofis tadi blogspot tak boleh buka.

    ReplyDelete
  12. Salam Sonata,
    Harap bakal pasangan baca cadangan anda.

    ReplyDelete
  13. Salam Lan,
    Jangan tunggu lama-lama ye, elok tu..cukup kan duit dulu.

    ReplyDelete
  14. kak hajah nora...
    selamat menerima ahli keluarga baru....
    semuga kekal hingga keanak cucu...

    ReplyDelete
  15. Moga jodoh dimakbulkan. Betul, jangan bertunang lama-lama....:)

    ReplyDelete
  16. Salam hajah Rahmah,
    Terima kasih.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.