SABTU: 16 MAC .BERSAMAMU

Bersama Hartati, di Swiss Resort & Spa , Kuantan. Dia,, anak saudara (niece).... saya , makcik dia (alang). Jauh dia datang bersama 5 orang office staff yang lain.Ada 'away meeting', away from office (her case,)Malacca...mesyuarat pengurusan dan team building staf se Malaysia.(bukan 1 Malaysia, tau)


Bersama Pn Hjh Maznah (?) terlupa nama penuh. Pernah bersama cikgu ini di Maktab Perguruan Melayu Melaka long time ago, 1977,. Hari ini baru bertemu muka. Beliau pelajar, saya pensyarah beliau!! Hee hee...pelajar ingat cikgu, cikgu tertanya-tanya...siapa, bila, opsyen apa. !! Akhirnya sama-sama bersara sebagai pengurus sekolah. ..beliau GB, saya HM. Hee, hee hee...
Bersama Pn Hjh Nor Rehan...sahabat lama dan masih hingga sekarang.InsyaAllah. Pernah mengajar di sekolah yang sama. Dia guru, saya boss dia...ha ha ha.....tetapi sama-sama seiring memajukan sekolah!  Pn Hjh Nor Rehan, nenek muda,  sudah ada 2 orang cucu!! Saya??? Dah 4 orang, cucu saudara dah!

6 comments:

  1. Seronokkan jumpa teman2/anak murid, moga ukwah berterusan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak cerita,maklum berzaman tak jumpa. Ada juga dah macam saudara. Bilalah nak jumpa Juhariah Johari???

      Delete
  2. Alahai...comel comel nya kawan kawan alang ni..anak sedara tu pun comel gak....makin bulat muka dia..kan kan kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha.... Oh nak saudara tu..tau tak pe. Anak saudara alang di Kelang tu, apa kurangnya..kan, kan, kan....

      Delete
  3. Saya kenal juga Pn Maznah tu melalui penglibatan aktiviti kepanduan semasa jadi Pesuruhjaya Pandu Puteri Kuantan dulu & semasa bertugas sbg Pengetua...Dah bersara juga dia? Kirim salam ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah dia di atas bukit Bukit Sekilau. Jumpa dia sewaktu kenduri kesyukuran my fren pada hari Sabtu yang lalu. Tak dapat nak sampaikan salam sebab belum tentu akan jumpa.

      Delete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.