Akhirnya

Selamat pagi pembaca budiman. Ye, saya blog pagi-pagi ni. Macam biasa bacalah latest posting bloggers 'blog I follow'. Singgah ke blog "Hidup untuk Memberi' jeling-jeling kat link beliau, ooops, ada pautan ke Portal terkini JPNPahang. Akhirnya dapatlah juga ikuti perkembangan semasa JPNP. Oh, ada sektor-sektor baru! Pada waktu saya dulu (ah, ah about 5 years ago cuma ada 4 main sektor)Walaupun saya sudah bersara tetapi semangat untuk mengetahui perkembangan pendidikan Pahang masih ada, ataupun 'busybody'? Senyum tengok gambar-gambar pegawai-pegawai JPNP yang dulu nya junior, sekarang dah senior. Tetapi saya rasa saya baru saja bersara. Dapat tahu juga latest pengetua-pengetua (tapi mesti update!).Dapatlah tengok gambar-gambar En Amiruddinbin Abdullah, TPPP bersara. Juga persaraan KS Jaminan Kualiti, Pn Hjh Rokiah binti Mat Yaman, sahabat saya. Welcome to the club! Tahniah kepada JPNP. Tahniah juga kepada SMK Paya Besar. Saya kenal Pengetuanya, Pn. Hajjah Hatijah Gan binti Abdullah. Portal SMK Paya Besar, cool!Tahniah! Last but not least, "Te..rima ka...sih, Cg Sharifah' (baca ikut 'lagu' ucapan 'terimakasih' yang selalu di'nyanyi'kan oleh pelajar bila tamat satu-satu PnP.)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.