Jom naik keretapi

Kesiannya budak-budak ini....
Tak pernah naik keretapi.
Naik gerabak keratapi antik dan statik ini pun bolehlah!
Keretapi zaman dulu!!

Bye, bye...
Bye mummy....iddin pergi dulu...ke akademi bolasepak
Dua beradik merasa diri dalam keretapi sebenar...kesiannya

12 comments:

  1. Replies
    1. Satu hari nanti kita naik ketapi ramai-ramai ye.

      Delete
  2. Salam Hjh,

    hehehehehe bila tengok gerabak tu, teringat zaman kecik2, cuti sekolah naik keretapi dari Tping ke Ipoh, turun makan2 distation Ipoh tu sambil tunggu keretapi dari KL sampai, naik dan ke Tping semula..
    Arwah Abah keje dgn KTM di Tping suatu ketika dulu, naik free..hik3x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak-budak di Melaka tak merasa naik keretapi. Kalau nak naik pun, kena ke Pulau Sebang, Tampin, stesyen paling dekat. Akak pun adalah sekali dua naik keretapi. Lama dah tu....

      Delete
  3. Alang
    sakit badan naik ketapi jauh jauh ni....meragam badan..hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zah,
      Naiklah yang 1st class punya gerabak. Ada katil. Tapi alang tak pernah naik. Keh, keh.

      Delete
  4. keretapi tm yang macam ni lah saya ulang alik dari JB ke seremban, seremban ke JB bertahun-tahun.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajah,
      Ye ke?... tentu seronok ye, hajah, naik keretapi ramai-ramai dengan kawan-kawan.

      Delete
  5. Keretapi sebenar tak leh ambik gambaq dr luar ..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keretapi sekarang aircond. Tingkap tutup. Ambik gambar wajah belakang tingkap.

      Delete
  6. Replies
    1. Oklah tu, jangan lalu aje tau. Singgah. Terima kasih dan salam perkenalan.

      Delete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.