Wordless Wednesday


8 comments:

  1. Salam kenal kak

    Saje datang berziarah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Cikgu

    Cantiklah reben dia tu, sapa?
    Beruntung cikgu ada laut depan mata, ada laman dpn rumah.
    Pagi tadi saya dh ke rumah Ust Yahya. Nampak dia bersemangat, bercakap pun ok, jln tak boleh lagi,insyallah moga sembuh.

    ReplyDelete
  3. Ju,
    Saya geram tengok reben dia tu. Anak salah sorang jemputan majlis kahwin dulu. Ju lupa, ada bukit depan rumah juga. Saya ingin benar nak jumpa ustaz-ustaz berdua tu. Agak-agaknya mereka kenal saya lagi tak? Semoga Mereka bersemangat dan sabar menghadapi ujian Allah. Ceria selalu, Ju.

    ReplyDelete
  4. Bila singgah ke rumah mama ju (banyak-banyak maaf ya mama ju, saya singgah diam-diam) tahulah saya mungkin Hjh bercerita tentang, seorang daripada yang dua itu, Ustaz Yahya di BBBangi. Saya pun baru menziarahinya. Dia memang aktif di surau Al-Sobah. Insya-Allah, dia kelihatan positif dan keadaan kesihatannya bertambah baik. Singgahlah kalau ke sini.

    ReplyDelete
  5. sooooo cute!!!
    aunty pegi disneyland mana tu?
    i also have that riben minnie mouse.. but not as big as hers.. or perhaps i have a big head.. hehehe

    ReplyDelete
  6. Salam Temuk,
    Terima kasih atas berita perkembangan Ustz Yahya.Mama Ju pernah berkhidmat di MPI. Melalui alam maya dapat bertemu kembali.InsyaAllah ingin nak ke BBB, tapi bila ye?

    ReplyDelete
  7. Hi dieya,
    Happy u singgah rumah aunty. Lama dah aunty ke Disneyland. Aunty kecik-kecik dulu arwah mak suka pakaikan riben kat aunty, kepala, baju just like in the second pic.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.