PERTEMUAN 3 BLOGGER

Pertemuan ini tidak dirancang sama sekali. Allah yang menentukan.
 Sabtu yang lalu.
Makcik blogger ni kan suka ke sana sini menemani suaminya PA (the ol' rascal), Bila saya tahu mereka berada di kawasan 'Ganu kite '(Marang) saya pelawalah mereka  singgah Kuantan dalam perjalanan pulang nanti.
Lama juga saya tunggu 'calling-calling'  makcik ni. Dah hampr senja.
'Dah ada di Kuantan tunggu  pengurusan check in hotel.' mesej LINE dia.
Rancangan makan malam bersama diganti dengan sarapan esok paginya, Ahad.,
Kami berjumpa di hotel. Aduh......dipeluk saya erat....memang mesra sentiasa ^oo^

Ezza@makcik blogger  in the house!!!
  Kami ke 'cendawan farm'
dengan beg 'herrot' nya
PA dengan 'close shot;nya


bimbit hasil tuaian  cendawan  tiram 

PA berminat ke?



bergambar kenangan, barulah seimbang
kalau tidak, begini rupanya.,

Ezza semakin besar, saya gitu-gitu juga
Pertemuan yang mesra, dah seperti  saudara , saya 'alang'  Ezzah...'anak saudara'
Terima kasih Ezza dan PA, sudi singgah rumah Alang.
Lain kali In Sya Allah,  kita jumpa lagi,  okey!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.