BFF


Salam.
bila singgah di R nR Seremban,
patung-patung teddy ini
menarik perhatian.
Teddy siapa,
kalau bukan Teddy Mr Bean.
Cuma replika 'teddy'.
Ada berbagai saiz,
dari yang kecil, sederhana dan besar.





Yang di bawah ini,
imej teddy saya ambil daripada Mr Google.
Comel juga kan
walaupun dia gelap




Mr Bean dan 'Teddy', sangat rapat.
his best friend, his BFF
ke mana pergi mesti ada 'Teddy'
Pada Bean, 'Teddy' seolah-olah hidup.
Kesian Mr Bean,
seorang berjiwa kanak-kanak,
karektor yang menghiburkan, melucukan,
buat kita ketawa,
semualah....kanak-kanak, remaja, dewasa,
tak ketinggalan
'super dewasa'
ada kala juga
kesian tengok perangainya
sampai kita geleng kepala!!!
Rasa-rasanya Mr bean ni lonely,
so Teddy,
BFF dia,
teddy pun teddylah!







10 comments:

  1. Di alam realiti, Mr BEAN ini adalah satu-satunya seorang professor yang sanggup memalukan dan mentertawakan diri sendiri untuk sebuah siri program..

    tapi siri itu sungguh popular, wpun banyak scene yg saya tidak suka...

    tapi teddy nya sangat comel...

    ReplyDelete
  2. salam Kak Nora ....

    Mr Bean the Movie tu ok gak ...
    kelakorrrrrr

    ReplyDelete
  3. kak hajah nora,
    kadang2 saya geram jugak nonton mr bean bila dia pi dajal orang... tapi anak2 cukup suka nonton mr. bean....
    pantau jugak takut anak meniru aksi yang melampau mendajalkan orang...

    ReplyDelete
  4. salam kak hajjah nora..saya selalu jugak berhenti kat r&r seremban tu..tapi tak pernah pulak perasan kan teddy beat mr.bean tu.

    ReplyDelete
  5. Salam Kak Nora,

    Saya suka gak dengan teddy Mr.Bean tu, tapi sampai sekarang masih belum ada lagi. Kalau kat Nilai 3 tu harganya cuma RM10 size sederhana begitu juga yang dijual kat Pasar Malam Putrajaya. Tiap kali saya nak beli, Cik Din akan tegur,"nak buat apa dg. patung tuh?..baik beli barang makan"...terus tak jadi beli.
    Nantilah, saya akan beli juga, bila dia tak perasan.. :-(

    ReplyDelete
  6. Salam Azie,
    Lawaknya kadang-kadang pada kita 'hmmmp'tapi ia menghiburkan.

    ReplyDelete
  7. salam hajah rahmah,
    Yelah, kena tegur mana yang patut.

    ReplyDelete
  8. Salam Erna,
    Dulu lagi banyak teddy. Kalau di RnR Seremban, menuju ke melaka, ada dijual di sebuah warung jual jajan.Akak minta izin dulu dah ambik gambar teddy bean.

    ReplyDelete
  9. Salam yan,
    Saya juga begitu. Nak beli teragak-agak.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.