SAYA, PENGHIBUR!

Bila dia orang suruh saya macam ni, dia orang semua gelak keh keh keh!
Ngapa eh? Ngapa dia orang suka tengok saya buat 'muncung'. Oh, saya apa lagi, macam mak nenek melatah....bila dia orang kata "muncung macam mana?" "Aisyah buat muncung". Saya terus buat. Dia orang gelak. HERAN LAH!!!! Tengok lah mulut saya. Ini rupanya 'muncung'. Agaknya kalau orang merajuk, dia buat 'muncung', macam saya buat. Entah berapa panjang. 
Saya sukalah buat orang ketawa...ki ki ki....

Muncung ini padan dengan head band saya

Aisyah buat muncung...atok kklik klik

Mmmmmmm sedaaapnya

Frust lah tak paham cerita dia

Saya pun ketawa sama....ha ha ha

Ma'af lah ye. Aisyah budak baru nak belajar.
Mana saya belajar buat 'muncung'? Dan pulak tu. saya faham 'muncung' tu macam mana!
Saya tirulah orang dewasa macam atok, nenek....ibu, abah...



4 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah.Komen anda dihargai.